Kandelabrie forum
0
   Domů   Nápověda Vyhledávání Skupiny Kalendář Přihlásit Registrovat  
Duben 29, 2024, 09:16:17 am *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky:
 
Stran: [1] 2 3 ... 7
  Tisk  
Autor Téma: Stížnost proti Ondrasos Grey pro úmyslné zabití  (Přečteno 40253 krát)
Vnosek
Nováček

Příspěvků: 4


Zobrazit profil
kdy: Červen 24, 2009, 08:21:22 pm

Zdravím všechny nadšence nwn,
před dvěma dny jsem byl dle mého soudu zákeřně zabit a okraden postavou toho jména Ondrasos Grey. Stalo se to těsně před Horskou vesnicí, kdy jsem se potkal s vyvolaným medvědem, ale nikoho jsem nevidel, až pak se objevila postava a křičela na mě stůj. Jelikož jsem byl na moc nízkém levelu tak me zabil pár ranami bez varování, poté mě oživil a znovu zabil a nakonec okradl o 19800 zlatek. To mě chtěl nejen okrást, ale i ponížit? proto ty dvě zabití?
Přišlomi to dost nefér když jsem vlastne nemel vubec šanci. Jelikož jsem nováček tak bych aspon žádal nějaké vysvětlení  zdalipak je to běžná věc ?
Děkuji, postavou Traumtemberg Vnosek.

screeny:

http://img523.imageshack.us/gal.php?g=kill1u.jpg

http://yfrog.com/ejkill1ujx
Zaznamenáno
Neus
Administrator
Král
*****
Příspěvků: 5346


Zobrazit profil
Odpověď #1 kdy: Červen 24, 2009, 08:37:49 pm

Grey je podtemnak... oni jsou trochu "jiny".
Povrch a podtemno se nemaji radi.
Nevim jak to probihalo a proc zabil 2x, ale treba si jen hral jako kocka s mysi.
Zaznamenáno
Erunamo
Hrdina
***
Příspěvků: 287


Zobrazit profil WWW
Odpověď #2 kdy: Červen 24, 2009, 09:37:22 pm